Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. INFORMACE K NÁKUPU

Vítám Vás,

pokusím se sem shrnout nejčastější dotazy.

1) Jaká je dodací lhůta?

Pokud je všechno objednané zboží skladem odesíláme v nejbližším možném termínu (podle času přijetí objednávky a Vámi zvoleného přepravce).

2) Kdy a kde mohu osobně vyzvednout objednané zboží?

Pokud platíte převodem na účet, přijde Vám po přijetí platby email, že je zboží připraveno k odběru.

Pokud budete při převzetí platit kartou vyčkejte na email, že je zboží připraveno k odběru.

Převzetí je možné zde: Peterková (na zvonku), Krásného 26, Brno-Juliánov každý pracovní den 14-18 hodin, mimo tuto dobu jen po telefonické domluvě.

Nejde o provozovnu, ale je možné zajet autem až k domu. Před cestou doporučujeme v kontaktech kouknout na mapku, abyste dům lépe našli.

3) Je nutné před osobním odběrem zboží napřed objednat přes e-shop?

Ano, nemáme kamennou pobočku, zboží je nutné nachystat. Některé zboží je také nutno dopravit z externího skladu (+ cca 1 den)

4) Mohu platit až při převzetí zboží?

Kvůli Elektronické evidenci tržeb není možné platit v hotovosti. Při osobním převzetí je možné platit kartou a nebo můžete zaplatit předem převodem na účet.

5) Lze osobně převzít i velmi objemné zboží jako například nábytek, kočárky apod.?

Objemné zboží (kočárky, postýlky, apod.) zatím není možné z kapacitních důvodů skladovat, je tedy odesíláno z externího skladu přímo k zákazníkovi. Snažíme se ale vyjít vstříc, takže je to na domluvě :)

6) Jak mohu zboží reklamovat / vrátit zboží ve 14-denní lhůtě?

Dejte nám prosím emailem nebo telefonicky vědět, že zboží odesíláte abychom si pohlídali balíček.

Pečlivě zabalené zboží zašlete doporučeně (NE na dobírku) na adresu:

Lenka Peterková, Krásného 26, Brno, 63600.

Přiložte doklad o koupi a odstoupení od smlouvy s Vaším číslem bankovního účtu, v případě reklamace s popisem závady.

7) Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část u zboží, které se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude kontaktovat kupujícího. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka obratem převedena zpět na jeho účet. 

 
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz