Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. INFORMACE K NÁKUPU

Vítám Vás,

pokusím se sem shrnout nejčastější dotazy.


1) Jaká je dodací lhůta?

Zboží odesíláme většinou obratem, některé zboží je ale nutno dopravit z druhého skladu, pak je zdržení 1-3 pracovní dny.


2) Kdy a kde mohu osobně vyzvednout objednané zboží?

Pokud platíte převodem na účet, přijde Vám po přijetí platby email, že je zboží připraveno k odběru.

Pokud budete při převzetí platit kartou vyčkejte na email, že je zboží připraveno k odběru.

Platba v hotovosti není možná!!

Některé zboží je nutno dopravit z druhého skladu (+ cca 1-2 pracovní dny).

Převzetí je možné zde: Peterková (na zvonku), Krásného 26, Brno-Juliánov po telefonické / emailové domluvě.

Je to sídlo firmy, nejde o provozovnu, ale je možné zajet autem až k domu. Před cestou doporučujeme v kontaktech kouknout na mapku, abyste dům lépe našli - vedlejší škola je "čtyřiadvacítka".


3) Je nutné před osobním odběrem zboží napřed objednat přes e-shop?

Ano, nemáme kamennou pobočku, zboží je nutné nachystat. Některé zboží je také nutno dopravit z druhého skladu (+ cca 1-2 pracovní dny)


4) Lze osobně převzít i velmi objemné zboží jako například nábytek, kočárky apod.?

Ne, objemné zboží (kočárky, postýlky, apod.) je odesíláno KURÝREM z druhého skladu přímo k zákazníkovi.


5) Jak mohu zboží reklamovat / vrátit zboží ve 14-denní lhůtě?

Dejte nám prosím emailem nebo telefonicky vědět, že zboží odesíláte abychom si pohlídali balíček.

Pečlivě zabalené zboží zašlete doporučeně (NE na dobírku) na adresu:

Lenka Peterková, Krásného 26, Brno, 63600.

Přiložte doklad o koupi (stačí ručně napsat Vaše jméno a číslo objednávky) a odstoupení od smlouvy s Vaším číslem bankovního účtu.

V případě reklamace je nutný popis závady!

Balíčky zaslané na dobírku NEBUDOU přijaty!


6) Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část u zboží, které se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude kontaktovat kupujícího. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka obratem převedena zpět na jeho účet. 


7) !!!!! ZBOŽÍ ODESÍLÁME POUZE V RÁMCI ČESKÉ REPUBLIKY, DO ZAHRANIČÍ (ANI NA SLOVENSKO) NEZASÍLÁME !!!!!

 
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.