Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. INFORMACE K NÁKUPU

Vítám Vás,

pokusím se sem shrnout nejčastější dotazy.


1) Jaká je dodací lhůta?

Některé zboží je nutno dopravit z druhého skladu (+ cca 1-2 pracovní dny k níže uvedeným lhůtám).

Kurýr DPD sváží během dopoledne (u Vás by měl balíček být následující pracovní den), do Zásilkovny chodíme večer (balíčky pak odváží jejich svoz další den v poledne, u Vás by tedy měl být za 2 pracovní dny).

V praxi tedy odesíláme zboží do 1-3 pracovních dní (až na vyjímky, které nemůžeme ovlivnit, jako třeba zatoulaný balík, sněhová kalamita apod) 


2) Kdy a kde mohu osobně vyzvednout objednané zboží?

Pokud platíte převodem na účet, přijde Vám po přijetí platby email, že je zboží připraveno k odběru.

Pokud budete při převzetí platit kartou vyčkejte na email, že je zboží připraveno k odběru.

Některé zboží je nutno dopravit z druhého skladu (+ cca 1-2 pracovní dny).

Převzetí je možné zde: Peterková (na zvonku), Krásného 26, Brno-Juliánov každý pracovní den 14-17 hodin, mimo tuto dobu jen po telefonické / emailové domluvě.

Nejde o provozovnu, ale je možné zajet autem až k domu. Před cestou doporučujeme v kontaktech kouknout na mapku, abyste dům lépe našli.


3) Je nutné před osobním odběrem zboží napřed objednat přes e-shop?

Ano, nemáme kamennou pobočku, zboží je nutné nachystat. Některé zboží je také nutno dopravit z druhého skladu (+ cca 1-2 pracovní dny)


4) Mohu platit až při převzetí zboží?

Kvůli Elektronické evidenci tržeb není možné platit v hotovosti.  Při osobním převzetí je ale možné platit kartou a nebo můžete zaplatit předem převodem na účet. 


5) Lze osobně převzít i velmi objemné zboží jako například nábytek, kočárky apod.?

Objemné zboží (kočárky, postýlky, apod.) zatím není možné z kapacitních důvodů skladovat, je tedy odesíláno z externího skladu přímo k zákazníkovi. Snažíme se ale vyjít vstříc, takže je to na domluvě :)


6) Jak mohu zboží reklamovat / vrátit zboží ve 14-denní lhůtě?

Dejte nám prosím emailem nebo telefonicky vědět, že zboží odesíláte abychom si pohlídali balíček.

Pečlivě zabalené zboží zašlete doporučeně (NE na dobírku) na adresu:

Lenka Peterková, Krásného 26, Brno, 63600.

Přiložte doklad o koupi a odstoupení od smlouvy s Vaším číslem bankovního účtu, v případě reklamace s popisem závady.


7) Jaké zboží posíláte přes Zásilkovnu? 

Přes Zásilkovnu odesíláme veškeré oblečení, povlečení, prostěradla, potřeby  pro děti, menší hračky, 1-2 polštářky, apod. Váha nesmí i s obalem přesáhnout 5 kilo a délka cca 30-35 cm. Pokud je balíček o něco delší, ale je úzký tak také můžeme přes Zásilkovnu poslat. 

Přes Zásilkovnu NEJDE poslat: nábytek, matrace, kočárky, autosedačky, velké hračky apod.

Pokud si nejste jistí, můžete nám napsat, zavolat, nebo prostě zvolte Zásilkovnu a my Vám to případně sami změníme a pošleme email s upravenou objednávkou.


8) !!!!! ZBOŽÍ ODESÍLÁME POUZE V RÁMCI ČESKÉ REPUBLIKY, DO ZAHRANIČÍ (ANI NA SLOVENSKO) NEZASÍLÁME !!!!!


9) Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část u zboží, které se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude kontaktovat kupujícího. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka obratem převedena zpět na jeho účet. 


 

 
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.